Listearbeidet frem mot 2019-valget er i gang! Bli med på laget!

Publisert av: Trøndelag SV Publisert: 01. mars 2018
Fylkesstyret til Trøndelag SV hadde sitt første styremøte 28.02 og arbeidet i vårt nye fylkeslag er i gang! Vi har satt i gang prosessen med å få på plass lister rundt om i kommunene og ta gjerne kontakt med din lokallagsleder eller fylkeslaget om du ønsker å vite mer eller bidra i arbeidet frem mot lokalvalget 2019.

SV er i vinden og vokser på målingene og i medlemstall. Vi har snart 1300 medlemmer i Trøndelag og håper også at denne medlemsveksten kan bidra til større aktivitet rundt om i kommunene.  Trøndelag SV har som mål å stille lister i alle kommuner i Trøndelag i 2019, men dette er en vanskelig jobb og derfor trenger vi din hjelp! Hvis du bor i en kommune hvor det hvor det ikke var SV-liste ved sist lokallagvalg eller hvor det ikke finnes et SV-lag og ønsker å bidra selv eller vet om noen du tror kan tenke seg å stå på liste, ikke nøl med å ta kontakt med listeansvarlig og fylkessekretær Frode Nystuen på tlf. 45277759 eller trondelag@sv.no.