Arrangementer

Her kan du finne ut mer om hvordan du kan engasjere deg i Trøndelag SV! Tips oss gjerne om aktuelle arrangementer rundt om i lokallagene på trondelag@sv.no

Folkemøte med Audun Lysbakken, på Habitat i Trondheim, 20.08.21

Sommersamling på Samien Sijte

Snåsa SV og Trøndelag SVs distriktspolitiske utvalg inviterer til sommersamling i stemningsfylte omgivelser ved det nyåpnede Saemien Sijte. Hvis du er interessert i å bli medlem i SV er dette en fin mulighet til å bli kjent med organisasjonen.

Åpent for alle!

Agenda:
17:30: Omvisning v/Saemien Sijte.
18:00: Velkomsttale ved Gjermund Eggen og Gunnar Løvås
18:15: Deltakerene presenterer seg selv og vi blir kjent med hverandre
19:00: Debatt
Innledning ved Trøndelag SVs distriktspoltiske utvalg: Gjermund Eggen og Hilde M. G. Danielsen
20:00: Appeller og sosialt samvær
21:00: Hjemreise

Torgeir Knag Fylkesnes og Trøndelag SV utafor Saemien Sijte
Trøndelag SV og stortingsrepresentant Torgeir Knag Fylkesnes besøkte Samien Sijte ved en tidligere anledning i vår.

Åpent møte med Lars Haltbrekken

Hva skal vi leve av etter oljen?

Verdal SV ønsker velkommen til åpent møte med stortingsrepresentant Lars Haltbrekken
Når: 24. mai kl. 19:00-21:00
Hvor: Verdal Hotell

Mer info: https://fb.me/e/1noB5JUPq

Lars Haltbrekken

Folkemøte med Torgeir Knag Fylkesnes

Trøndelag SV ønsker velkommen til folkemøte i Overhalla!
Tid: Torsdag 5. mai kl. 18:30
Sted: Haugum gård i Overhalla
Program:
– Musikalsk innslag av Håkon Haga Kaldahl og Nina Bendiksen
– Trenger vi distriktene? Innledning ved nestleder i SV, Torgeir Knag Fylkesnes
– Sofasamtale med Trøndelag SVs distriktspolitiske utvalg
– Åpent for innspill og spørsmål

Mer info på Facebook: https://fb.me/e/38HFGeJEQ

Plakat: Torgeir Knag Fylkesnes på folkemøte

1. mai med Trøndelag SV

Vi gleder oss til å markere denne dagen på tradisjonelt vis over hele fylket. Mer info om arrangement i din kommune finner du her: https://trondelag.sv.no/2022/04/08/1-mai-med-trondelag-sv-2/

8. mars med Trøndelag SV

SV er med på å markere kvinnedagen i hele Trøndelag, og her kan du finne ut hva som skjer i din kommune:

Trondheim: Møt opp på torvet og gå i fakkeltog sammen med Trondheim SV
Info fra 8. marskomiteen i Trondheim: Hjertelig velkommen til årets 8. marsmarkering i Trondheim. Den internasjonale kvinnedagen markeres på torvet kl 17, med appeller og kulturelle innslag, etterfulgt av folketog gjennom byens gater. Folketoget går fra torvet ca. kl. 17.30. Arrangementet blir tegnspråktolket. Etter folketoget fortsetter dagen med Festmøte, for kulturelt, politisk og sosialt påfyll. Link til arrangementet på Facebook: https://fb.me/e/1H67w3eH6
Tid: 17:00
Sted: Torvet

Indre Fosen: Vi markerer kvinnedagen i Bojersalen!
Info fra Indre Fosen SV og 8. marskomiteen: Vi byr på musikk, appeller og andre inspirerende innslag for å markere denne viktige dagen. Og vi gjentar selvfølgelig suksessen med salg av mat fra et internasjonalt kjøkken. Etter pausen blir det konsert fra sangtrioen Nevesta’s Voice, i tillegg til deres Sangdeling prosjekt med lokale kvinner fra Syria og Eritrea. Link til arrangementet på Facebook: https://fb.me/e/1sF8vngZR
Tid: 19:00
Bojersalen, Rissa

Orkland: Temakveld: «Flink pike», arrangert av Orkland SV, Orkland Ap, Rødt Orkland og LO i Orkland og omegn. Foredrag med flere aktører, underholdning fra musikklinja ved Orkdal VGS. Gratis inngang, og mulighet for å kjøpe seg noe å spise/drikke.
Tid: 18:00
Sted: Bergmannskroa, Løkken Verk

Malvik: Markering av kvinnedagen. Sofasamtaler, kulturelle innslag og foredrag om spennende og dagsaktuelle tema! Link til arrangementet på Facebook: https://fb.me/e/29SIgEZhK
Tid: 17:00
Sted: Café Rampa

Inderøy: Fakkeltog gjennom Straumen for å markere kvinnedagen. Arrangement av Inderøy SV og Inderøy Ap. Toget vil gå fra Herman Løchens plass, og ender opp bak REMA-bygget. Her vil det holdes appeller. Link til arrangementet på Facebook: https://fb.me/e/1dsyyRsBS
Tid: 19:00
Sted: Herman Løchens plass

Levanger: Vi er tilbake med den tradisjonelle markeringen av Kvinnedagen. Samling på Torvet med appeller fra paviljongen – fakkeltog langs Kirkegata, opp til Festiviteten. Der blir det foredrag ved Berit Schei, Norges eneste professor i Kvinnehelse – presentasjon av Bydelmødre i Levanger – sang ved Kveldskoret – kunstutstilling med Galleri OKAI – kaffe og kaker. Link til arrangementet på Facebook: https://fb.me/e/2bYfL5aGT
Tid: 18:00
Sted: Torvet

Hitra: Hitra SV og Hitra Rødt inviterer til feiring av kvinnedagen på Frivilligsentralen i Fillan. Her blir det appeller, underholdning og servering av pizza, kaffe og kaker.
Tid: 18:00-21:00
Frivilligsentralen i Fillan

Årsmøter 2022

Trøndelag SV arrangerer årsmøte 5.-6. mars 2022 på Quality Hotell Panorama i Trondheim.

Mer info her: https://trondelag.sv.no/2021/12/06/arsmotet/

Årsmøter lokallaga 2022

Grong SV: Fredag, 21. januar.
Stjørdal SV: Tirsdag, 25. januar, kl. 18:00 på Viva Napoli
Namsos SV: Onsdag, 26. januar. Digitalt møte med besøk fra Lars Haltbrekken, kl. 18:30.
Levanger SV: Onsdag, 26. januar, kl. 19:00
Inderøy SV: Onsdag, 26. januar, kl. 19:00 på e@. Utvidet medlemsmøte fra kl. 18:00 om klima og miljø
Steinkjer SV: Torsdag, 27. januar, kl. 18:00 på Steinkjer Rådhus.
Verdal SV: Fredag, 28. januar
Hitra SV: Lørdag, 29. januar, kl. 15:00 med besøk av Torgeir Strøm.
Røros SV: Mandag 31. januar
Melhus SV: Mandag 31. januar på Melhus Rådhus
Nærøysund SV: Mandag, 31. januar, kl. 18:00 på Kolvereid
Indre Fosen SV: Mandag, 31. januar. Fysisk møte med digitalt innlegg om kulturpolitikk av Siv Furunes, kl. 19:00
Snåsa SV: Mandag 7. februar, kl. 20:00
Ørland SV: Mandag 14. februar, kl. 18:00 på Ørland Rådhus, møterom Smellingen
Flatanger SV: Mandag 14. februar
Trondheim SV: Onsdag, 16. februar, kl. 18:00
Selbu SV: Onsdag 23. februar.
Meråker SV: Tirsdag 2. mars

Førjulslunsj med Namsos SV

Namsos SV inviterer til førjulslunsj på Folkets Hus i Namsos, lørdag 27. november, kl. 12:00.

Juleavslutning med Trondheim SV

Trondheim SV inviterer til julequiz og gløgg på Habitat, mandag 6. desember, kl. 19:00. Lars Haltbrekken kommer for å fortelle om siste nytt fra Stortinget. Eksklusivt møte for nye medlemmer fra kl. 18:00!

Mer info på Facebook

Kvinnekonferanse 11.-12. desember

Kvinnepolitisk utvalg arrangerer kvinnekonferanse med spennende tema, relevante aktiviteter og gode innledere, 11.-12. desember i Levanger. Mer info kommer!

Kvinnepolitisk utvalg på Facebook

Representantskapsmøte 2021:

Fylkesstyret og representanter fra lokallagene treffes på representantskapsmøte med aktuelle saker, 13.-14. november 2021. Les mer her: https://trondelag.sv.no/2021/09/17/representantskapsmote-13-14-november/

Årsmøter 2020:

Trøndelag SV arrangerer fylkesårsmøte 8.-9. februar 2020. Mer info om fylkesårsmøtet: https://trondelag.sv.no/2019/11/29/fylkesarsmote-i-trondelag-sv-8-9-februar-2020/

Årsmøter i lokallaga 2020:

Orkland SV –
torsdag 9. januar kl. 18.00 på Orkland Folkebibliotek

Levanger SV – mandag 13.01 kl. 18.30 på Rådhuset.

Namsos SV – tirsdag 21. januar kl 18.30 på Folkets Hus i Namsos

Malvik SV – onsdag 22. januar kl. 18.00 Hommelvik ungdomsskole

Steinkjer SV – Torsdag 23. januar kl 1800 på Regimenten.

Først blir det åpent møte med stortingsrepr. Lars Haltbrekken (kl 1800) og så vanlige årsmøtesaker etterpå.

Ørland SV – torsdag 23. januar kl. 18.00, møterom Balsnes Ørland kultursenter. Les mer:

SVs Studentlag i Trondheim – Torsdag 23. januar kl. 19.00 på SV-kontoret (6. etasje Folkets Hus, Olav Tryggvassons gt. 5)

Grong SV – Torsdag 23. januar kl. 19.00 på Grong Hotell

Verdal SV – Fredag 24. januar kl.

Overhalla SV – onsdag 29. januar kl 18.00 – 19.00 på kommunestyresalen i Overhalla. Deretter åpent møte om landbruk kl 19 – 21 med tittel: Hva skal vi bruke matjorda vår til?  https://www.facebook.com/events/594037491153160/

Melhus SV har årsmøte 29.januar, klokka 19.00, i kommunestyresalen på Melhus rådhus.

Inderøy SV holder årsmøte den 29. januar kl 19-21. Medlemsmøte etter årsmøtet (19.30). Sted: e@ internettkafé i Straumen.

Snåsa SV har årsmøte 29/1 klokka 20.

Trondheim SV – torsdag 30. janaur kl. 17.00 på møterom Andromeda Folkets Hus, Olav Tryggvassons gt. 5. Innledning av partileder Audun Lysbakken.
Les mer: https://forrige.sv.no/trondheim/2019/12/10/arsmote-med-trondheim-sv-og-audun-lysbakken-30-01/

Røros SV – torsdag 30. januar kl. 19.30-21.30 på Vertshuset Kjerkgata 34. Lars Haltbrekken holder innledning.
Les mer: https://www.facebook.com/events/2552023988388822/

Ta kontakt med lokallaga eller på trondelag@sv.no for mer informasjon!