Representantskapsmøte

Publisert av: Trøndelag SV Publisert: 01. oktober 2019
Trøndelag SV ønsker vel møtt til representantskapsmøte 19. – 20. oktober 2019. Møtet vil foregå på Quality Grand hotell i Steinkjer.

På møtet skal regnskapet for 2018 legges fram for godkjenning. Ellers blir lagt opp slik at møtedeltakerne får informasjon, inspirasjon og deltar i diskusjoner og verksted. SV har fått flere nye kommunestyrerepresentanter etter valget. Det er trivelig og nyttig både for nyvalgte og for de mer erfarne å møtes for å bli kjent med folk fra andre lokallag og for å lære av hverandre. Det er også bra at lokallagsrepresentanter og SVs fylkestingsrepresentanter møtes.

Det er sendt informasjon om møtet på e-post til alle lokallagsledere. De påmeldte vil få innkalling med endelig program og saksdokument tilsendt på e-post ei uke før møtet.

Valg av delegater. Antall fra hvert lokallag går fram av Trøndelag SVs vedtekter. Det er samme utregning for representantskapsmøtet som for fylkesårsmøtet.

Les de oppdaterte retningslinjene for seksuell trakassering her

Program for møtet