Meld deg som valgkampaktivist for Trøndelag SV!

Publisert av: Trøndelag SV Publisert: 11. mai 2021
Valgkampen er offisielt i gang i juni, og vi ser fram til å samle krefter og engasjement. Hvis smittesituasjonen tillater det, og gjenåpningen går som den nå er planlagt, så ser vi for oss en tilnærmet normal valgkamp med stand, postkasseutdeling og det som hører til.

I valget i år trenger vi et sterkt SV for å få ned utslippene, få ned forskjellene og få en ny rødgrønn regjering! Målet er fremgang for SV, et rødgrønt flertall og at Lars Haltbrekken fra valgdistrikt Sør-Trøndelag får selskap av Siv Furunes som er vår 1. kandidat i valgdistrikt Nord-Trøndelag på stortinget. For å få til det trenger vi alle bidrag, smått og stort. Alt hjelper! Vi har derfor utarbeidet en spørreundersøkelse vi håper du vil bruke noen minutter på.

Meld deg som valgkampaktivist ved å svare på dette skjemaet:

SV aktivister. Foto

Valgdistrikt Sør-Trøndelaghttps://www.zetk.in/o/473/surveys/414

Valgdistrikt Nord-Trøndelag: https://www.zetk.in/o/473/surveys/416

Ved å registrere deg som aktivist så har vi oversikt over hvem som ønsker å bidra og kan sette deg i kontakt med valgkampansvarlig i ditt lokallag.

I år tar vi i bruk det digitale verktøyet Zetkin, for å administrere og organisere kampanjer og arrangement rundt omkring i Trøndelag SV. Som Zetkin-bruker har du lett tilgang til arrangementer, du kan følge med på det som skjer, og melde deg på det du ønsker å bli med på.

Du kan registrere deg i Zetkin her: Trøndelag / Trondheim SV | Zetkin

Følg gjerne valgkampen i sosiale medier også. De fleste lokallagene har en egen facebookside, noen har en konto på Instagram, og Trøndelag SV’s profiler i sosiale media publiserer daglig påfyll. Det er svært virkningsfylt om du vil være med å like og dele, og spre SV’s gode politikk videre.

Trøndelag SV på Facebook finner du her: Trøndelag Sosialistisk Venstreparti | Facebook