Valgkamp kickoff i Levanger og Trondheim 19.06

Publisert av: Trøndelag SV Publisert: 15. juni 2021
Oppdatert: 15. juni 2021

Valgkampåpning for valgdistrikt Nord-Trøndelag i Levanger

Velkommen til valgkampåpning i Levanger, for SV Trøndelag – valgdistrikt Nord-Trøndelag.Kandidatene våre; Siv Furunes, Victoria Johansen Skjønhaug, Knut Haga og Frida Myklebust Amdahl kommer for å snakke om SV’s hjertesaker, og hva de vil bety for Trøndelag.Unio deltar med en hilsen til SV, og vi åpner opp for dialog med publikum.Kulturinnslag av Strykesekstett og Frank Scott.Smittervern blir ivaretatt! Velkommen

Les mer: https://fb.me/e/2pn8taTax

Elvevandring og valgkamp kickoff i Trondheim

Trondheim SV har egentlig hatt mange planer om å møte medlemmer, aktivister og velgere fysisk denne våren, men det meste har blitt avlyst pga. nedstenging. Lørdag 19. juni gjør vi og Trøndelag SV et forsøk på en utendørs elvevandring fra utenfor Lager 11 på Sluppen til parken ved Nedre Leirfoss kraftstasjon hvor Trondheim SV inviterer til grillfest. 1. kandidat Lars Haltbrekken holder appell og vi satser på litt kubb, basse og annen parkkos. Vi gjennomfører kun arrangementet hvis det smittetallene er under kontroll og byen har startet gjenåpningen.Vi krysser fingrene:) Velkommen!

Les mer: https://fb.me/e/6tx8xh9Xx