Sosialisme på norsk – Høstkonferanse 26.-27. oktober

Publisert av: Trøndelag SV Publisert: 07. august 2024
Oppdatert: 07. august 2024

Bli med medlemmer fra ditt lokallag og møt mange andre SV-ere fra hele landet. I 2022 var det flere lokallag som dro sammen på Høstkonferansen, og de tok med seg dype samtaler og god stemning hjem.

I år arrangeres høstkonferansen 26. og 27 oktober i Samfunnssalen, Arbeidersamfunnets Plass 1, 0181 Oslo.

Vi lover inspirerende foredragsholdere og engasjerende diskusjoner når SV inviterer til nasjonal konferanse. Sist var vi 400 sosialister som delte tanker og dannet nye nettverk, og fellesskapsfølelsen var elektrisk. Ikke gå glipp av dette i år! Sammen søker vi svar på de store spørsmålene i vår tid. Det vil handle om demokrati, velferd, kraft og klima – for å nevne noe!

Les mer om programmet og meld deg på her: Høstkonferanse: Sosialisme på norsk

Praktisk informasjon

Deltageravgiften er på kr 500 og betales ved påmelding, enten ved bruk av bankkort, kredittkort eller Vipps. Lokal- eller fylkeslag som ønsker å melde på flere kan be om faktura.

Påmeldingsfristen er søndag 13. oktober. Merk at samme frist gjelder for bestilling av reise man ønsker å få dekket. Ta vare på bilag og kvitteringer. Dette er også fristen for å melde seg av dersom man ønsker å få tilbakebetalt påmeldingsavgiften.